tirsdag 5. oktober 2010

Skrappekammeret #15


Kammerpikene har en utfordring, der fristen går ut i dag. Det blir litt tid til scrapping om dagen, så jeg hev meg på den. Utfordringen var å lage et kort med minst to ulike mønsterark + å bruke tekststempel. Jeg fant to nye i restekassen, av Ladybug and friends. I tillegg har jeg brukt to stempel fra Kreativ Hobby. Jeg innser at mønsterarket kanskje skulle vært uten motiv, men jeg satser på at kortet blir godkjent?
Mere scrapping.... - kanskje?
Klem Turid :)

8 kommentarer:

  1. For et herlig kort, sånne flotte farger og mønstre, og nydelig motiv og pynt. :)

    Klem.

    SvarSlett
  2. KJempe koselig bursdagskort!! Herlige farger og fine mønster ark.

    Klem Laila.

    SvarSlett
  3. Herlig kort du har laget! Nydelige grønntoner og herlig motiv ;) Stilig med knappene ved siden av Gratulerer!
    Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Anette ;)

    SvarSlett
  4. Dette falt jeg helt for,kjempflott kort!! Synes det var så stilrent og fint. Herlig motiv!

    Klem Mette

    SvarSlett
  5. Lekkert kort igjen Turid. Likte godt mønsterarket jeg og at du syr rundt er en veldig flott detalj.

    Setter på kaffi her så sees vi om en stund :)
    klem

    SvarSlett
  6. Wow nydelig Turid!!! Stilrent og vakkert kort du har laget :-)
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret.
    Klem Guro

    SvarSlett
  7. Dette synes jeg var et kjempeflott kort. Likte det litt tradisjonelle med rene linjer og matter under mønsterarkene. Og fargene var jo nydelige!

    SvarSlett
  8. Nydelig kort! Liker de rene vakre kortene dine godt, dette må du fortsette med!! Herrrlige farger!

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)