fredag 15. oktober 2010

Sist uke var utfordringen på Kort-O-Mania på scrapping.no å lage et kort med tema EVENTYR!
Det var jammen ikke lett å finne ut hvordan jeg skulle angripe det, MEN resultatet ser du her :)
Jeg tok utgangspunkt i eventyret om Rødhette og ulven. Med lånte ProMakers (for jeg hadde jo bare mine første 5) så satte jeg rød farge på et stempeltrykk av Sarah Key.


Eventyret, eller deler av det ble skrevet og printet på bazzil, og brukt som bakgrunn..... Med rødrutet papir fra Inkidio, bruk av blonder og blomster så ble resultatet slik :) Siden jenta på stemplet har epler i kurven, måtte vinflasken komme på ved hjelp av en charm. I tillegg fant jeg en liten fyr i samlingen min som måtte late som om han var ulv :o)


Dermed var tematikken klar bevist! Kortet ble godkjent, og fikk så mange stemmer at det kom til finalen - og jaggu var det så mange som likte det at jeg endte på 2. plass til slutt! Utrolig kjekt, - og jeg er veldig glad og takknemlig for stemmene jeg fikk.

Nå er jeg hjemme etter noen dager på kurs i Geiranger! Hektiske dager i fantastisk høstvær! Kanskje jeg knipset et bilde som kan deles senere?

Akkurat nå kom fredagsfølelsen snikende inn, og det kjennes godt......!

God helg til deg fra meg!

Klem Turid :)

3 kommentarer:

  1. Genial løsning på utfordringen spør du meg :) Jeg syntes dette var utrolig kreativt og flott :) liker de klare fargene og grenene du har brukt :)

    også synes jeg det var stilig å ha skrevet eventyret som bakgrunn.

    Ønsker deg og dine en velfortjent helg :)
    klem

    SvarSlett
  2. Åhh. Dette var kjempeflott. Skjønner godt at du kom til finalen med dette kortet. Gratulerer med andre plassen. :-)

    SvarSlett
  3. Gratuelerer med 2.plassen :))
    Syns dette kortet var helt herlig, flotte farger og pynt, du finner geniale løsninger til alle oppgavene, du er flink.

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)