mandag 11. oktober 2010

Høstferien ....

- er allerede over. Siste dagen ble ikke brukt på scrapperommet, men på fjellet. Fantastiske farger over alt. Kaldt og klart og sol. Turen gikk til Varden på Sulafjellet. Fantastisk utsikt rundt alle kanter! Må innrømme at det ble så kaldt på fingertuppene når jeg kom opp, at kameraet ble liggende i sekken...... Det er ikke lett å fange alle de flotte fargene på bilder, men her er et bittelite knippe av bilder tatt på veien opp....




Nå er det andre som har høstferie, og jeg er tilbake til hverdagen. Det var godt å ha til tid litt papirpusling i høstferien, for hverdagen er hektisk! Ønsker alle sammen en riktig god uke - med eller uten høstferie eller scrapping!

Klem Turid :)

6 kommentarer:

  1. Det så da riktig så idyllisk og flott ut på bildene. Her er også høstferien over, men ettersom jeg nesten ikke har vært i nærheten av hobbyrommet hele uka, satser jeg på å bruke litt tid nå som hverdagen er her igjen.
    Ha en flott uke!
    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder!!
    Ønsker deg en fin og kreativ uke, Turid:-)
    Klem Laila.

    SvarSlett
  3. Du har virkelig fått fra haustfølelsen i fjellet du Turid. Nå når høstferien er ferdig er det vel straks på tide å pakke til treffet tenker jeg......:) Ha en strålende uke min venn:)

    SvarSlett
  4. Å så flotte bilder!!!! Ser ut som ferien har vært super :)
    Flotte høstfarger.
    Klem guro

    SvarSlett
  5. Så herlig bilder!! Formelig kjenner den klare og friske høstluften!
    Nydelig KOM-bidrag under her forresten :)

    Klem
    Marianne

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)