lørdag 2. oktober 2010

KOM bidrag #6

Etter datatrøbbel hos moderator på scrapping.no har det tatt tid før vinneren endelig ble kåret i oppgave 6, og jeg kunne legge ut mitt bidrag i bloggen.

Oppgaven var clean & simple.... Ikke helt min greie lenger? Før var det vanskelig å "stæsje" og nå er det vanskelig å gjøre de enkle nok? Jag fant i alle fall et ark fra BoBunny som jeg brukte, og med litt symaskin og en tag på ble resultatet slik. Har brukt både lilla og oransj bazzil :)





Ble litt inspirert av å bruke andre farger enn brunt og snart kommer et kort som jeg lagde av restene av papiret :D Like greitt å bruke litt mere av det med èn gang, enn å legge det i restekassen og glemme at det er der :)


Ha en strålende fin helg alle sammen!

Klem Turid

3 kommentarer:

  1. Et stilig og flott kort!!
    Kjekt å få brukt restepapir med en gang...det har jeg gjort idag også:-)

    Ha en fin og kreativ helg!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  2. Så stilig dette ble da Turid. Ikke så veldig lenge til du har en gylden anledning til å gi dette til noen heller :) Passer jo midt i blinken :) Jeg synes det er kjempekjekt å se andre farger hos deg og dette var jo et skikkelig sprekt kort :) herlig. Takk for fine kommentarer i bloggen min og takk for at du er her og inspirerer meg :) klem og god helg til deg og dine.

    SvarSlett
  3. Hei på deg.
    Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min, setter stor pris på det.
    Likte veldig godt kortet du hadde laget, kjempeflott med papiret som var rullet ned.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)